ارتفاع پایه مبل

"به نام خدا"

نکات مهمی که درباره پایه مبل نمیدانستید!!!!

مبلمان اقساطی در کرج

 

استاندارد بودن پایه مبل در شکل و جلوه و حتی راحتی مبل تاثیرگذاراست.

برای مثال مبلمانی که پایه کوتاهتری دارند حالت ساده دارند و اغلب در کارهای راحتی ا پایه های کوتاه استفاده میشود. در کارهای استیل وسلطنتی معمولا پایه های کوته مشاهده نمیشود چرا که کارهای استیل یا کلاسیک اغلب به دلیل اینکه باید کار جلوه ی شیک و پر شکوهی داشته باشد ، از پایه کوتا ه استفاده  نمیشود.

 

همچنین شاید آنقدرمهم به نظر نیاید اما پایه مبل در ظاهر مبل هم تاثیرگذار است. همانطور که در تصویر بالا مشاهده میکنید شیوه ساختار پایه در جلوه اولیه مبمان بسیار مهم است.

در مقایسه استحکام پایه های عمود و پایه های مورب ، هردو محکم هستند به شرط انکه درجای درست قرار گرفته باشند. زیادی وسط یا زیادی دور بودن پایه ها ازیکدیگر ممکن است باعث ایجاد مشکل و پایین ائوردن میزان استحکام مبلمان شود.

 

 

بازار مبل کوروش

 

جدای اینکه میزان ارتفاع مهم است جنس پایه ها هم مهم هستند.

برای مثال پایه های پلاستیکی بسیار محکم هستند و میتوانند وزن بالایی را تحمل کنن و از الیاف نفتی بوجود می ایند و دوام بالایی دارند در طولانی مدت.

اما در پایه های استیل زیبایی چندان زیادی به نسبت پایه های پلاسیکی مشاهده میکنید . هردوی آنها محکم هستند و ما در بازار مبلمان کوروش سعی بر این داریم که نیاز شما را بنابر سلیقه شما تامین کنیم.

 

 

امیدوارم از خواندن این مقاله لذت برده باشید...3>