انواع مبل تخت خوابشو برای خانه های کوچک

مبل تخت خوابشو برای خانه های کوچک 

را میتوان به عنوان یک نعمت بزرگ دانست. مبلهای تخت خوابشو، علاوه بر چندکاربرد بودنشان باعث شدهاند تا مشکل کمبود جا نیز براحتی قابل حل باشد. البته این به آن معنا نیست که از این مبلمان فقط در خانه و فضاهای کوچک باید استفاده کرد، برای طراحی و انتخاب مبلمان در دکوراسیون باید از فضاها بهینه استفاده کرد. مبلهای تخت خواب شو مدلهای مختلفی دارند که میتوانید بر اساس سبک دکوراسیون منزلتان بهترینشان را انتخاب نمایید. در ادامه نمونههایی از آنها را خواید دید.

بیشتر مبلهای راحتی خانگی صرفا تک منظوره هستند و حتی در صورت داشتن استانداردهای لازم، فقط میتوان زمان محدودی از این مبلمان استفاده کرد و روی آنها نشست. اما مبلمان تخت خواب شو دارای ویژگیهای متعددی برای استفاده چند منظوره هستند. بگونه ای که در برخی از مدلهای آن، بیش از ۹ حالت گوناگون را برای استفاده بهینه از مبل تختخواب شو فراهم آورده است که علاوه بر اینکه یک مبل راحتی می باشد، قابلیت تخت شدن نیز دارد.

کاربرد مبلمان تخت خوابشو

مبلمان تخت خواب شو به مبلمانی گفته میشود که، دو کاربرد دارند. همانطور که از اسمشان مشخص است ظاهر یک مبل راحتی را دارند اما با تغییر وضعیت نشیمنشان، به تخت خواب تبدیل میشوند. با این حساب، این مبلمان هم مناسب نشیمن است و هم اتاق خواب. شاید دوست داشته باشید زمانی که به تماشای تلویزیون نشستهاید، روی مبل دراز بکشید و راحت استراحت کنید. از طرفی در اتاق خوابهای کوچک، به شما این امکان را میدهد تا در مواقعی که نمیخواهید از تخت استفاده کنید، آن را به حالت مبل برگردانید تا فضای بیشتری را در اختیار داشته باشید.

ویژگیهای مبل تخت خوابشو 

مبلمانی مانند، مبل تخت خواب شو که کاربردهای چندمنظوره در دکوراسیون دارند، بهترین گزینه برای استفاده در فضاهای کوچک هستند. اما در انتخاب این مبلمان تختشو نیز؛ باید دقت زیادی داشت و پیش از خرید، ویژگیهای آن را بررسی کرد. قبل از هرچیز به زیبایی، رنگ و سبک مبلمان تختخواب شو دقت کنید. در این روزها که هزینه خرید و تعمیر مبلمان بسیار افزایش پیدا کرده، دیگر براحتی نمیتوان آنها را تعویض کرد، پس باید از همه جوانب از جمله سلیقه و سبک دکوراسیون منزلبه آن توجه کرد.

نحوه انتخاب مبل تخت خواب شو

مهمترین و اولین ویژگی که در هنگام مبل تخت خوابشو باید به آن توجه کنید، فریم محکم آن است، چراکه یک فریم محکم، تضمین کننده طول عمر مبلمان است. خیلی از افراد این دغدغه را دارند که مبل تخت خواب شو به دلیل دو منظوره بودن آن، ممکن است از کیفیت لازم برخوردار نباشد و از متریال مناسبی برای ساخت آن استفاده نشده باشد. مبلمانهای تخت خواب شو با فریم فلزی، یکی از مناسبترین مدلها هستند که هم مقاومت بالایی دارند و هم قیمت بهتری که خریدن آن به صرفه تر است. 

یکی دیگر از آن موضوعاتی که در هنگام خرید مبلمان تخت خواب شو باید حتما به آن توجه لازم داشته باشید، صدا ندادن آن است. مبل تختشو، باید بیصدا باشد و در هنگام باز و بسته شدن، تمام اجزای آن براحتی کار کنند. در برخی از نمایشگاههای مبل، به دلیل آنکه ممکن است مدت زیادی مبلها در آنجا قرار گرفته باشد، حتما قبل از خرید مبل را امتحان کرده و آن را باز و بسته کنید تا اطمینان پیدا کنید صدایی نمیدهد. اگر به صورت آنلاین خرید میکنید نسبت به ضمانت از سایت مورد نظر، با آنها در تماس باشید.